RSS

    Gútentág! Az előző bejegyzésben megemlítettem,hogy majd Csabi is szeretne írogatni a blogra.Mivel én kurvára rendes vagyok,ezért meg is engedtem neki.A következőkben az ő szösszenetét olvashatjátok:

 

Létiszt nyúz!!!

A renitens veterán játékos alig igazolt vissza volt csapatához máris botrányba keveredett?

Tudósítónk a Coke Club remember Party-járól jelentette, hogy a játékos paparazzók hadától övezve jelent meg az eseményen ahol némi energiaital-vodka koktél elfogyasztása után minősíthetetlen viselkedéssel, kiabálással és kötözködéssel hívta fel magára a figyelmet, majd valamikor hajnali 3 óra körül feldúltan távozott a buliról. Bulvár újságírói körökben még folynak a találgatások, hogy a játékos beilleszkedési problémákal küzd, vagy csak nem tudta megemészteni, hogy visszatérése után rögtön az első meccsén vereséget szenvedett csapa az Ánuszvaránusz a Szalámi Bitch csapata ellenében...

 

Na Hello srácok!

Itt az első és remélem nem utolsó bejelentkezésem.

Remegő lábakkal léptem be újra az öltözőbe, de nem azért mert meghatódtam, hogy újra a csapat tagja lehetek, hanem azért mert már a tornaterem bejáratánál megszédültem a terjengő anuszvaránusz szagtól :) itt ragadnám meg a lehetőséget, hogy a Dávid nevében is megköszönjem a lehetőséget, hogy újra ennél a klubnál rúghatjuk a bőrt veletek és reméljük, hogy a kelet szamoai IX. osztály délkeleti regionális ligában töltött légióskodásunk alatt szerzett tapasztalatainkat hasznosítani tudjuk majd. 

A meccsről sok okosságot nem tudok elgagyorászni, de az sajnos feltűnő volt, hogy a csapatból sokan bajlódtak a 4es méretű futsal labda kezelésével. Én csak annyit tanácsolnék nektek,hogy szerezzetek be egyet és ha megtörtént akkor tanuljatok meg vele fasza csőrösöket rúgni :) higgyétek el, a legjobb fegyver!

Amúgy én nagyon élveztem a játékot és ha a Heroldhoz legközelebbre sikerül egy távirányítót szerezni akkor biztos vagyok, hogy eredményesek leszünk a pontvadászatban! Hajrá Ánusz!

Sajnos a mai meccsen sem ő,sem én nem tudunk a csapat rendelkezésére állni.Csabinak haza kell utaznia,mert a klubváltásról nem egyeztetett anyukájával és ezért jókora letolást és/vagy verést fog kapni drága csapattársunk.Nékem pediglen sajnos dolgoznom kell este 8-ig,így esélytelen,hogy részt vegyek a találkozón.Természetesen a távolból mindketten sugározzuk az energiát a társaknak.

 

Ebből az okból kifolyólag valószínűleg a meccsről szóló bejegyzés is karcsú lesz,hacsak nem érez magában valamelyik Ánusz olthatatlan vágyat,hogy pötyögjön a blogra.


 

 


A bejegyzés trackback címe:

https://anuszvaranusz.blog.hu/api/trackback/id/tr852508365

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

punci kobold 2010.12.12. 23:46:25

szar volt és hosszú.ilyet még egyszer nem kéne játszani.az biztos!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!